Saturday, February 26, 2022

Soleha's Day

 Tanggal tarikh 31/12/2020, telah rasminya masjid yang dibina oleh one of my best friend, Siti Soleha binti Hassan. Kawan yang sama sama membesar sejak 11 tahun yang lalu, yang tahu baik buruk, yang nakal bersama, yang kongsi rasa bersama kini bergelar isteri.


Aku tak tahu nak rasa apa pada mulanya, tapi masa pagi hari pernikahan dia aku, acha, wani mampu melihat live instagram saat dinikahkan (disebabkan sop). tanpa aku sedar, aku berlinangan air mata. sebak, sedih, gembira buat dia aku rasa dan aku ucap & doa yang terbaik buat dia.


'She found her soul, finally.'


Telah ditulis nama Soleha & Irfan sejak azali akan disatukan for the whole lifetime. Aku doakan sejahtera buat bahtera perkahwinan kalian, hingga syurga. Dikurniakan zuriat yang soleh & solehah, in shaa Allah aamiin.


Sedikit perkongsian aku kongsikan pada hari bahagia Soleha, buat kenangan.
















Love, zatyliyaa


No comments:

Post a Comment